یک سری جزئیات جدید از Xperia SP از یک منبع قابل اطمینان به دست ما رسیده است . قبل از این که این جزئیات را برای شما باز گو کنیم لازم است تا اطلاعاتی را که از قبل در مورد این گوشی داشتیم را با هم مرور کنیم :

Xperia SP دارای یک چیپست Qualcomm Snapdragon S4 Pro MSM8960T با پردازنده 2 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی و یک پردازنده گرافیکی Adreno 320 می باشد . صفحه ی 720P هم از ویژگی های بارز این گوشی می باشد .


جزئیات جدیدی که به دست ما رسیده ، چیز هایی را که قبلا به شما گفته بودیم ، همانند صفحه ی 4.6 اینچی را تایید می کند . این اسمارت فون برای 4 طرف خود از آلومینیوم استفاده می کند ، اما پوشش پشت این گوشی پلاستیک می باشد . از ویژگی های دیگر این گوشی ، دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد . ( دارای یک شکاف microSD نیز خواهد بود ) .

چیز جالب دیگری که در مورد این گوشی شنیده ایم ، این است که نوار شفاف این گوشی ، بر خلاف دستگاه های Xperia 2012 ، برای برخی از notification ها ، قابل شخصی سازی خواهد بود .

با وجود این که این گوشی صفحه نمایش کوچکتری نسبت به Xperia ZL دارد ، وزن این گوشی 155 گرم می باشد و تقریبا هم اندازه با Xperia ZL می باشد . انتظار می رود که این اسمارت فون در MWC هفته ی آینده معرفی شود .


منبع :



اگرچه صفحه نمایش اکسپریاZ در بررسی های زیادی مورد ستایش قرار گرفته اما متاسفانه همواره این نکته که زاویه دید این صفحه نمایش نسبتا محدود است نیز دوستداران این اسمارت فون را آزار داده است.البته ما در تصاویری که پیش از این در Xperia club قرار دادیم کاملا به کیفیت فوق العاده این صفحه نمایش ایمان آوردیم اما این کیفیت فوق العاده تا زمانی پابرجاست که نگاه شما چندان مایل و از زاویه ها نباشد! این مورد باعث به گوش رسیدن شکایاتی از سوی دوستداران این اسمارت فون شده است و کمپانی سونی که بنظر تا به امروز زاویه دید صفحه نمایش اسمارت فون های خود را جدی نمیگرفته را به تکاپو واداشته تا این مورد را در نسخه نهایی برطرف کند.حالا اما با ویدیو هایی مواجه میشویم که کیفیت جدیدی از صفحه نمایش اکسپریاZ را به نمایش میگذارند و نوید صفحه نمایشی فوق العاده تر از آنچه تصور میکردیم را برای نسخه نهایی این اسمارت فون میدهند.از چندی پیش ما ویدیو های مربوط به اکسپریاZ نسخه اپراتور Docomo را در آپارات قرار دادیم.با توجه به اینکه نسخه اپراتور Docomo هم اکنون برای فروش رسما عرضه شده میتوانیم اکسپریاZ تحت این اپراتور را نسخه نهایی و تکمیل شده این اسمارت فون بدانیم.در صفحه نمایش نسخه Docomo میتوانیم زاویه دید گسترده،عمق بسیار بیشتر رنگ مشکی و کنتراست بسیار بالاتر را مشاهده کنیم.حالا اما وب سایت های اختصاصی سونی همچون Xperiablog و sonyviet نیز به این موضوع که بنظر در اکسپریاZ نسخه نهایی با صفحه نمایش جدیدی مواجه هستیم اشاره کرده اند.اینکه سونی در نسخه نهایی از Ips استفاده کرده باشد یا اینکه همان TFT را با تکنولوژی های اختصاصی خود به این درجه از کیفیت رسانده چندان برای ما تفاوتی ندارد بلکه این مورد که نسخه نهایی اکسپریاZ مشکلی به نام محدودیت زاویه دید ندارد برای ما کافی و باعث خوشحالیست.

در ادامه میتوانید فیلم هایی که مورد استناد ماست را در آپارات مشاهده و یا دانلود نمایید.

http://www.aparat.com/v/wbWz5

http://www.aparat.com/v/h0LN2

http://www.aparat.com/v/F17YD

http://www.aparat.com/v/TPZOg

http://www.aparat.com/v/hEsio

 



شاید سومین کهکشانی سریS سامسونگ بهترین تلفن سال 2012 نباشد.نه در دوربین نه در صفحه نمایش و نه در کیفیت ساخت و خیلی چیزهایی دیگر سامسونگ نتوانسته بهترین را ارائه کند اما وقتی بصورت کلی تری به تمامی ویژگی ها،تمامی نقاط ضعف و قوت این تلفن نگاه کنیم آن را دوست خواهیم داشت.یک گوشی اندرویدی با برنامه های اختصاصی و کیفیت ساخت مطلوب و باتری قدرتمند و ظاهری دلچسب...همه اینها دلایلی برای محبوبیت بی نظیر این تلفن هستند که تا به امروز هم ادامه دارد.از طرفی سونی به عنوان یکی از کمپانی های نامدار از سال 2012 بشکلی جدی وارد رقابت با دو ابر کمپانی مطرح بازار اسمارت فون ها یعنی سامسونگ و اپل شده است.رشد محبوبیت و آمار فروش اسمارت فون های سونی نشانگر درستی برنامه های بخش موبایل این کمپانیست که توانسته در مدتی کوتاه(صد البته به پشتوانه نام بزرگ سونی)سهم قابل توجه ای از این بازار را تصاحب کند.این کمپانی نامدار آسیایی با معرفی اکسپریاZ در ابتدای سال میلادی جدید نشان داده که برای 2013 برنامه های بلند پروازانه ای دارد.چرا که اکسپریاZ از دید عموم و کارشناسان و به گواه تصاویر و ویدیهای موجود و در بررسی ها یک گوشی کاملا با کیفیت(که در رده خود بی نظیر است) با امکانات بسیار خوب و طراحی چشم نواز و باتری قدرتمند می باشد.در حقیقت اکسپریاZ را میتوان اعلام آمادگی سونی برای رقابت با بهترین ها دانست.اگرچه هنوز نسخه نهایی اکسپریاZ از طرف سونی در اختیار کارشناسان قرار نگرفته اما خالی از لطف نیست که در ادامه به تصاویر زیر که مقایسه ای بین اکسپریاZ و کهکشانی نامدار سامسونگ است نگاهی بیاندازیم.



ادامه مطلب ...


برای بررسی تخصصی این نوبت عصر نوشتن برترین محصول فعلی کمپانی سونی در سال 2012 یعنی XPERIA T‌ را برگزیدیم که در کنار مدل مشابه TX بعنوان پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون‌های سونی در سال گذشته به حساب می‌آیند. با ما در این مسیر جذاب همراه شوید.

 

sony_xperia_t_mobile_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


هنوز مدت زیادی از پایان نمایشگاه CES 2013 که در آن کمپانی سونی از اسمارت فون های Xperia Z و Xperia ZL خود رونمایی نمود نمی گذرد و اینک این کمپانی اقدام به معرفی عضوی دیگر از خانواده Xperia خود -- یعنی تبلت Xperia Tablet Z -- نموده است. شاید دلیل معرفی نشدن این تبلت در نمایشگاه این بوده که سونی قصد نداشته آنرا به این زودی ها معرفی نماید، اما با منتشر شدن غیر رسمی عکس ها و مشخصات آن در رسانه ها، تصمیم به معرفی رسمی زودهنگام این تبلت گر

Sony Xperia Tablet Z

فته است



ادامه مطلب ...


کمپانی سونی،دو اسمارت فون جدید به لیست سری Xperia خود اضافه کرد که جدای از داشتن طراحی زیبا، از دوام بسیار بالا و مقاومت در برابر مایعات برخوردارند. این دو محصول اندرویدی دارای مشخصات سخت افزاری درخشانی بوده و ویژگی هایی چون نمایشگر از نوع "شیشه معدنی" -- که قابلیت ضد خش بودن را به آنها اضافه می‌کند -- را با خود به همراه دارند.

Sony Xperia acro S



ادامه مطلب ...


کمپانی سونی بالاخره به انتظار طرفداران خود خاتمه داد و در کنفرانس خبری خود در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2012 گوشی اکسپریا اس (Xperia S) را رسماً معرفی نمود.

پیش از این اخبار گوشی Xperia S با نام غیر رسمی Nozomi به بیرون درز کرده بود. مطابق انتظار با تملک سونی اریکسون توسط سونی گوشی جدید از برند سونی استفاده خواهد کرد و کم کم باید برند سونی اریکسون را به فراموشی بسپاریم.

Sony Xperia S



ادامه مطلب ...


کمپانی سونی در روز 7 ژانویه 2013 (18 دی 1391) یعنی یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه وسایل الکترونیکی مصرفی 2013 (CES 2013) رسماً به معرفی گوشی های اندرویدی Xperia Z و Xperia ZL -- پرچمداران جدید اسمارت فون های این کمپانی پرداخت.

Sony Xperia Z

شکلک های محدثه



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان