کمپانی چینی هواوی که با سرعتی شگفت آور در حال بدست آوردن سهم بیشتر از بازار گوشی های هوشمند است و توانست در سه ماهه چهارم سال 2012 پس از سامسونگ و اپل در مکان سوم رده بندی تولید کنندگان گوشی های هوشمند جهان قرار گیرد ()، کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) را فرصتی مغتنم برای معرفی محصول جدید خود دانست.

مراسم معرفی اسمارت فون جدید هواوی -- با نام Ascend P2 -- یک روز پیش از آغاز رسمی MWC 2013 برگزار گردید. هواوی همچنین در کنگره جهانی موبایل 2013 از کمپین برندسازی خود -- با عنوان Make it Possible -- نیز رونمایی نمود.

Richard Yu مدیر عامل گروه تجاری بازار مصرفی هواوی در مورد گوشی Ascend P2 می گوید:

«Ascend P2 ترکیبی ایده آل از زیبایی و قدرت است و اثبات می کند که وقتی یک گوشی هوشمند تمام و کمال احتیاج دارید نیازی به کم گذاشتن از هیچ چیز نیست [مثلاً قربانی کردن زیبایی برای بدست آوردن قدرت بالا.] این گوشی نتیجه تعهد ما به مصرف کنندگان جهانی برای فراهم آوردن یک تجربه کاربری فوق العاده از گوشی هوشمند با فناوری بالا است.»

Huawei Ascend P2 - هواوی اسند پی 2



ادامه مطلب ...


یک بار دیگر مشخصاتی از اسمارت فون آینده هاوایی(Ascend P2) نیز به بیرون درز شد.

سایت GizChin عکسی از این دستگاه نشان داده است ، که عکس دقیقا از جایی که برچسب " 13.0 FHD" در زیر سنسور دوربین را نشان می دهد ، گرفته شده است . همچنین فلش دوگانه LED هم در عکس مشاهده می شود.

این گوشی پرچمدار آینده هاوایی نیز در جمع گوشیهای 13 مگاپیکسلی نیز خواهد پیوست.


ضمنا علاوه بر رنگ سفید این گوشی که در عکس کاملا مشخص است ، جک صوتی 3.5 میلیمتری و همچنین دکمه پاور و ولوم تنظیم صدا در سمت راست این دستگاه مشاهده می کنید.


ضمنا بقیه مشخصاتی که قبلا به بیرون درز شده ، شامل موارد زیر می باشد.

- صفحه نمایش 4.7 اینچی ، با رزولوشن 1080p
- پردازنده چهار هسته ای 1.8GHz با 2 گیگا بایت حافظه RAM
- باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید Jelly Bean
- حافظه داخلی 8 یا 16 گیگا بایتی ، ( در مورد قابلیت ارتقا از طریق درگاه میکرو اس دی ،هنوز چیزی اشاره نشده)

انتظار می رود که هاوایی این دستگاه را در نمایشگاه MWC بارسلونا نیز نیز معرفی کند و ما هم خبرهای جدید در مورد این دستگاه نیز در اختیارتان قرار خواهیم گذاشت.



مشخصات گوشی هواوی

Huawei Ascend G600

لیست قیمت گوشی موبایل، فروش ویژه اینترنتی و خرید آنلاین گوشی هوشمند  هوآوی اسند جی 600 1 گیگابایت Huawei Ascend G600-1GB



ادامه مطلب ...


Huawei Ascend Mate هواوی

مشخصات در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


تا همین یک‌سال گذشته Huawei نه تنها برای کاربران عادی برندی ناشناخته و گمنام به شمار می‌رفت بلکه کاربران حرفه‌ای دنیای دیجیتال نیز محصولات این برند را تنها محدود به تجهیزات مخابراتی تصور می‌نمودند. این برند اما با حضور موفق در چند نمایشگاه پیاپی CES و MWC به حیات تازه‌ای در رده اسمارت‌فون دست یافت تا جائی که حتی در کشورهای مدرن نیز اینک بعنوان یک برند جایگزین نسبتا معتبر از آن یاد می‌شود. مقاله پیش رو به بررسی مدرن‌ترین اسمارت‌فون اندرویدی این برند با عنوان Ascend P1 می‌پردازد با ما در این مسیر همراه شوید.

 

huawei_ascend_p1_u9200_01.jpg



ادامه مطلب ...


کمپانی چینی هواوی که این روزها در تلاش گسترده برای کسب سهم هرچه بیشتر از بازار گوشی های هوشمند است، در نمایشگاه وسایل الکترونیکی مصرفی 2013 (CES 2013) در کنار معرفی دو اسمارت فون اندرویدی Ascend D2 و Ascend Mate به معرفی رسمی اسمارت فون Ascend W1 -- که نخستین اسمارت فون هواوی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون 8 محسوب می شود پرداخت.

Huawei Ascend W1



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان