کمپانی کره ای سامسونگ اسامی گوشی های کهکشانی خود که به نسخه 5 سیستم عامل اندروید ارتقا خواهند یافت ، اعلام کرده است . با نگاه به لیستی که این شرکت ارائه کرده است این ذهنیت را برای خیلی ها به وجود می آورد که این آپدیت شامل حال تمامی گوشی های سری گالاکسی می شود . اما باید گفت که سامسونگ تنها چند محصول خود از جمله گوشی های هوشمند Galaxy S IV ، Galaxy S III ، Galaxy Note II و دو تبلت Galaxy Note 8.0 و Galaxy Note 10.1 را در این لیست به روز رسانی جای داده است . اما این تمام داستان نبوده و سامسونگ برای اینکه کاربران خود را بیش از این در انتظار به روز رسانی قرار ندهد ، آپدیت اندروید 4.2.2 را نیز در برنامه کاری خود قرار داده تا از قابلیت ها و امکانات این سیستم عامل محبوب نهایت استفاده اتخاذ شود . بر طبق اطلاعات موجود ، قرار است لیست دیگری از گوشی های سامسونگ منتشر شود که به طور حتم کاربران بیشتری می توانند از نسخه جدید اندروید بهره ببرند . گوشی های هوشمندی که به اندروید نسخه 4.2.2 به روز رسانی خواهند شد ، به شرح ذیل می باشند :


GT-I9080 - Galaxy Grand
GT-I9082 - Galaxy Grand DUOS
GT-I8160 - Galaxy Ace 2
GT-I8190 - Galaxy S III mini
GT-I8530 - Galaxy Beam
GT-I8730 - Galaxy Express
GT-I9070 - Galaxy S Advance
GT-I9100 - Galaxy S II
GT-I9105 - Galaxy S II Plus
GT-I9260 - Galaxy Premier
GT-N7000 - Galaxy Note
GT-S6310 - Galaxy Young
GT-S6312 - Galaxy Young DUOS
GT-S6810 - Galaxy Fame
GT-S7710 - Galaxy X Cover 2



بالاخره تاریخ معرفی نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی سامسونگ رسماً تأیید شد و باید منتظر رونمایی از گلکسی اس 4 در روز 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) در نیویورک باشیم.

با آغاز کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) در بارسلون، مطلب فوق به تأیید نمایندگان سامسونگ رسید و دعوتنامه های مراسم نیویورک نیز به زودی توسط این کمپانی برای اصحاب رسانه های مطرح فناوری جهان ارسال می شود.

JK Shin -- رئیس بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس -- در مورد رونمایی از نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی اس در نیویورک چنین اظهار داشته است:

«سال پیش ما گلکسی اس 3 را در لندن معرفی نمودیم و امسال مکان معرفی را [به نیویورک] تغییر دادیم... سیل تقاضاهای اپراتورهای آمریکایی برای رونمایی از گلکسی اس 4 در این کشور به سمت ما سرازیر شده است.»

گمانه زنی ها حاکی از آن است که گلکسی اس 4 نسبت به نسل پیشین خود صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر، دوربینی قوی تر و پردازنده ای سریعتر خواهد داشت و به نسخه 4.2.2 اندروید مجهز خواهد بود.

به نظر می رسد در سال 2013 نبرد سنگینی میان بزرگان دنیای اسمارت فون ها -- خصوصاً در بازار آمریکا -- رخ خواهد داد و اکثر کمپانی ها با دستی پر به میدان می آیند. گویا چالش های بیشتری در این بازار پیش روی اپل خواهد بود.

--------------------

به روز رسانی: در همان روز نخست برگزاری MWC 2013 دعوتنامه مراسم 14 مارس سامسونگ به دست رسانه های رسید. بدیهی به نظر می رسد که به کار گیری رقم 4 به جای کلمه for باز هم حکایت از رونمایی از گلکسی اس 4 دارد.

ساعت برگزاری این مراسم به وقت نیویورک 7 بعد از ظهر و به وقت ایران 3:30 (بامداد 25 اسفند) خواهد بود.

Samsung Unpacked 2013

منبع : Reuters



کمپانی سامسونگ در روز 24 فوریه 2013 (6 اسفند 1391) یعنی یک روز مانده به آغاز کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) به معرفی عضوی جدید از خانواده محصولات نوت خود پرداخت. این تبلت جدید که گلکسی نوت 8.0 نام دارد مطابق آنچه از نامش پیداست به یک صفحه نمایش 8.0 اینچی مجهز است و در اصل ابعادی بین فبلت (فون/تبلت) گلکسی نوت 2 و تبلت گلکسی نوت 10.1 دارد.

عرضه این تبلت بار دیگر حکایت از رونق بازار تبلت های دارای سایز متوسط (نظیر آی پد مینی اپل) و عزم سامسونگ برای بهره برداری هرچه بیشتر از این بازار دارد. امکان گرفتن این تبلت ها به راحتی در یک دست و در عین حال کوچک نبودن صفحه نمایش را می توان از دلایل گرایش بسیاری از کاربران به تبلت های دارای سایز متوسط دانست.

تبلت جدید سامسونگ در دو نسخه عرضه می شود: یکی با کد N5100 که با پشتیبانی از میکرو سیم کارت دارای قابلیت ارتباط صوتی و ارسال SMS و MMS است و دیگری با کد N5110 که فاقد قابلیت های یاد شده بوده و از سیم کارت پشتیبانی نمی کند.

Samsung Galaxy Note 8.0 - سامسونگ گلکسی نوت 8.0



ادامه مطلب ...


کمپانی سامسونگ نه تنها درآمد بسیار زیادی را از فروش اسمارت فون های سطح بالای خود -- نظیر گوشی گلکسی اس 3 -- به دست می آورد، بلکه همواره با پوشش دادن بخش های مختلف بازار سعی بر بهره برداری از حداکثر ظرفیت کل بازار اسمارت فون ها نموده است. از این رو اسمارت فون هایی را برای سطوح میانی و پائین بازار نیز تولید می نماید.

در همین راستا سامسونگ در روز 5 فوریه 2013 (17 بهمن 1391) دو اسمارت فون رده پائین جدید را که می توان گفت بازار جوانان را هدف قرار داده اند به خانواده گوشی های گلکسی خود اضافه نمود. این اسمارت فون ها گلکسی فیم (GALAXY Fame) و گلکسی یانگ (GALAXY Young) نام دارند و می توانید جدول مقایسه ویژگی های آنها را در اینجا مشاهده نمائید.

گلکسی فیم از ابعاد و وزن بالاتر، صفحه نمایش بزرگتر، دوربین اصلی بهتر، دوربین ثانویه، امکان ارتباطات NFC و نسخه بلوتوث بالاتر نسبت به گلکسی یانگ برخوردار است ولی RMA کمتری دارد.

هر دوی این گوشی ها به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به آبنبات ژله ای یا Gelly Bean -- مجهزند. برخورداری از پردازنده تک هسته ای یک گیگاهزتری و باطری 1300 میلی آمپرساعتی از دیگر مشخصات مشترک این گوشی ها است.

Samsung Galaxy Young vs. Samsung Galaxy Fame

تصویر بالا: گوشی GALAXY Young (سمت راست) در کنار گوشی GALAXY Fame (سمت چپ)

 



ادامه مطلب ...


 در ترافیک اسمارت‌فون‌های مدرن امروزی با دوربین‌های پیشرفته Full HD مشاهده یک دوربین با امکانات یک اسمارت‌فون بسیار جذاب به نظر می‌رسد. برای بررسی این نوبت عصر نوشتن دوربین هوشمند جدید سامسونگ موسوم به Galaxy Camera را درنظر گرفتیم که در بسیاری از جهات شباهت نزدیکی به مدرن‌ترین اسمارت‌فون فعلی این برند یعنی Galaxy S III دارد. با ما در این بررسی همراه شوید.

 
samsung_galaxy_camera_gc_100_01.jpg
 


ادامه مطلب ...


کمپانی سامسونگ در روز 25 ژانویه 2013 (6 بهمن 1391) اسمارت فون مقاوم و ضد آب Galaxy Xcover 2 را معرفی نمود. این گوشی دومین گوشی Xcover از خانواده اسمارت فون های گلکسی محسوب می شود (برای مقایسه مشخصات فنی این گوشی با گوشی Galaxy Xcover سامسونگ که در آگوست 2011 به بازار عرضه شد

 

Samsung Galaxy Xcover 2



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 بهمن 1391برچسب:www,digikala,com, :: 19:9 ::  نويسنده : Nima

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گالاکسی ایس 2

Samsung Galaxy Ace 2 I8160

 

Samsung Galaxy Ace 2 I8160
 
مشخصات در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...


شنبه 30 دی 1391برچسب:S8600 Wave 3,بررسی ,,S8600 Wave 3,wave3, :: 20:45 ::  نويسنده : Nima

شرکت سامسونگ در کنار اندروید فون‌های رنگارنگ خود بار دیگر محصولات جدیدی را به کلاس اسمارت‌فون‌های اختصاصی این شرکت با سیستم‌عامل bada افزوده است این مدل‌های جدید علاوه بر امکانات مولتی‌مدیائی پیشرفته از نسخه دوم سیستم‌عامل bada استفاده می‌کنند که برای اولین بار بصورت رسمی ارائه شده است. از میان این سه مدل با نام‌های Wave Y S5380، Wave M S7250 و Wave 3  پیشرفته‌ترین مدل بدون شک  S8600 Wave 3 است که همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد آپدیتی بر دو مدل قبلی این کلاس محسوب می شود. در مقاله پیش رو نگاه کوتاهی خواهیم داشت به مشخصات و قابلیت‌های Wave 3 و امکانات نرم‌افزاری سیستم‌عامل  bada 2.0. ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

samsung_s8600_wave_3_mobile_preview_01.jpg


ادامه مطلب ...


شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.

 

samsung_galaxy_note_ii_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.

 
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_05.jpg


ادامه مطلب ...


دومین تجربه گوگل در دنیای تبلت‌های اندرویدی با ارائه نکسوس 10‌ به واقعیت پیوست این ابزار وسوسه‌انگیز با پنل رویایی خود میهمان بررسی تخصصی این نوبت عصر نوشتن است با ما در نگاه کاملی به این تبلت همراه شوید.
 
google_nexus_10_review_01.jpg



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان