کمپانی سامسونگ در روز 24 فوریه 2013 (6 اسفند 1391) یعنی یک روز مانده به آغاز کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) به معرفی عضوی جدید از خانواده محصولات نوت خود پرداخت. این تبلت جدید که گلکسی نوت 8.0 نام دارد مطابق آنچه از نامش پیداست به یک صفحه نمایش 8.0 اینچی مجهز است و در اصل ابعادی بین فبلت (فون/تبلت) گلکسی نوت 2 و تبلت گلکسی نوت 10.1 دارد.

عرضه این تبلت بار دیگر حکایت از رونق بازار تبلت های دارای سایز متوسط (نظیر آی پد مینی اپل) و عزم سامسونگ برای بهره برداری هرچه بیشتر از این بازار دارد. امکان گرفتن این تبلت ها به راحتی در یک دست و در عین حال کوچک نبودن صفحه نمایش را می توان از دلایل گرایش بسیاری از کاربران به تبلت های دارای سایز متوسط دانست.

تبلت جدید سامسونگ در دو نسخه عرضه می شود: یکی با کد N5100 که با پشتیبانی از میکرو سیم کارت دارای قابلیت ارتباط صوتی و ارسال SMS و MMS است و دیگری با کد N5110 که فاقد قابلیت های یاد شده بوده و از سیم کارت پشتیبانی نمی کند.

Samsung Galaxy Note 8.0 - سامسونگ گلکسی نوت 8.0



ادامه مطلب ...


کمپانی چینی هواوی که با سرعتی شگفت آور در حال بدست آوردن سهم بیشتر از بازار گوشی های هوشمند است و توانست در سه ماهه چهارم سال 2012 پس از سامسونگ و اپل در مکان سوم رده بندی تولید کنندگان گوشی های هوشمند جهان قرار گیرد ()، کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) را فرصتی مغتنم برای معرفی محصول جدید خود دانست.

مراسم معرفی اسمارت فون جدید هواوی -- با نام Ascend P2 -- یک روز پیش از آغاز رسمی MWC 2013 برگزار گردید. هواوی همچنین در کنگره جهانی موبایل 2013 از کمپین برندسازی خود -- با عنوان Make it Possible -- نیز رونمایی نمود.

Richard Yu مدیر عامل گروه تجاری بازار مصرفی هواوی در مورد گوشی Ascend P2 می گوید:

«Ascend P2 ترکیبی ایده آل از زیبایی و قدرت است و اثبات می کند که وقتی یک گوشی هوشمند تمام و کمال احتیاج دارید نیازی به کم گذاشتن از هیچ چیز نیست [مثلاً قربانی کردن زیبایی برای بدست آوردن قدرت بالا.] این گوشی نتیجه تعهد ما به مصرف کنندگان جهانی برای فراهم آوردن یک تجربه کاربری فوق العاده از گوشی هوشمند با فناوری بالا است.»

Huawei Ascend P2 - هواوی اسند پی 2



ادامه مطلب ...


یک بار دیگر مشخصاتی از اسمارت فون آینده هاوایی(Ascend P2) نیز به بیرون درز شد.

سایت GizChin عکسی از این دستگاه نشان داده است ، که عکس دقیقا از جایی که برچسب " 13.0 FHD" در زیر سنسور دوربین را نشان می دهد ، گرفته شده است . همچنین فلش دوگانه LED هم در عکس مشاهده می شود.

این گوشی پرچمدار آینده هاوایی نیز در جمع گوشیهای 13 مگاپیکسلی نیز خواهد پیوست.


ضمنا علاوه بر رنگ سفید این گوشی که در عکس کاملا مشخص است ، جک صوتی 3.5 میلیمتری و همچنین دکمه پاور و ولوم تنظیم صدا در سمت راست این دستگاه مشاهده می کنید.


ضمنا بقیه مشخصاتی که قبلا به بیرون درز شده ، شامل موارد زیر می باشد.

- صفحه نمایش 4.7 اینچی ، با رزولوشن 1080p
- پردازنده چهار هسته ای 1.8GHz با 2 گیگا بایت حافظه RAM
- باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید Jelly Bean
- حافظه داخلی 8 یا 16 گیگا بایتی ، ( در مورد قابلیت ارتقا از طریق درگاه میکرو اس دی ،هنوز چیزی اشاره نشده)

انتظار می رود که هاوایی این دستگاه را در نمایشگاه MWC بارسلونا نیز نیز معرفی کند و ما هم خبرهای جدید در مورد این دستگاه نیز در اختیارتان قرار خواهیم گذاشت.



ممکن است که هنوز 6 هفته دیگر تا انتظار رسمی فریمور لوبیای ژله ای برای Xperia S داشته باشیم ، اما اگر شما دوست دارید ببیند که چه چیزهایی در این فریمور جدید وجود دارید ، باید بدانید که این فریمور به بیرون درز کرده است . فریمور version 6.2.B.0.68 اندروید 4.1.2 و دارای کرنل 3.4 می باشد .


چون با هر
رام به بیرون درز کرده ، تعداد از قابلیت های دستگاه مانند دریافت سیگنال شبکه کار نمی کند ، پس فقط اگر می خواهید ویژگی های جدید را امتحان کنید ، این رام را دانلود کنید .
این یک فریمور توسعه دهندگی است که برای تولید دستگاه ها پورت شده است ، بنابراین فقط روی
بوت لودر های باز کار خواهد کرد . برای دانلود این رام به لینک زیر مراجعه کنید .

کد:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2154723

منبع :



جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 -

این فرمور هنوز توسط سامسونگ تحت آزمایش است و احتمالا سامسونگ فرمور رسمی 4.2.1 را بعد از معرفی گلکسی اس 4 ، برای دیوایسهای گلکسی اس 3 عرضه خواهد کرد. ت

تغییرات جدید در فرمور I9300XXUFMB3 به قرار زیرند:

  • اندروید 4.2.1 - JOP 40D
  • بهبود Ripple Effect در صفحه لاک اسکرین
  • لاک اسکرین جدید اندروید 4.2.1 به همراه ویجت های آن
  • DayDream
  • اضافات جدید در مرکز اعلانات
  • اعلانات کاربردی تر شده اند
  • کنترل صوتی برنامه های مختلف با Voice
  •  


هشدار: این فرمور از یک دیوایس دیگر ریپک شده و به یک فایل قابل فلش با اودین تبدیل شده است.

این فرمور کانتر باینری دیوایس شما را افزایش خواهد داد. این فرمور همچنین وضعیت دیوایس شما را به "Modified" تغییر خواهد داد. این فرمور شامل فایل Modem نیست. پس این بدین معناست که مودمی که الان شما از آن استفاده میکنید بعد از فلش کردن این رام همچنان باقی خواهد ماند. همچنین توجه کنید که این فرمور رسمی نیست، پس از طریق Kies قابل دسترس نبوده و بدلیل رسمی نبودن نیز بدون باگ نخواهد بود.

اما طبق گفته سایت Sammobile، این فرمور جدید بطور کامل تست شده است و همانند فرمور های رسمی دیگر بخوبی کار میکند.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


HTC One با چیپست جدید Snapdragon 600 معرفی شد ، که این چیپست برای اولین بار با پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتز می باشد و بالاخره ما کنجکاو هستیم بینیم که چقدر عملکرد این پردازنده افزایش یافته است.


صادقانه بگوییم ، ما از این قدرت پردازنده HTC One بسیار هیجان زده شدیم ، هرچندکه ما انتظار هم داشتیم که بهترین عملکرد را انجام دهد ، اما برخی از نمرات واقعا شگفت انگیز بود.

نمره بنچمارک BenchmarkPi که برای HTC One ثبت شده ، بسیار فوق العاده است ، و با بیش از 100 میلی ثانیه اختلاف نسبت به اسمارت فون قبلی خود یعنی Sony Xperia Z در صدر قرار دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


در مورد HTC One اعلام شد که در ماه آینده در سراسر جهان راه اندازی خواهد شد ، قیمت این گوشی نیز در کشور انگلیش نیز تایید شد.


فروشگاه
Clove اعلام کرد که نسخه آنلاک HTC One در دو رنگ مشکی و نقره ای نیز با قیمت 510 پوند به فروش خواهد رسید(البته به نسخه قرمز این دستگاه اشاره ای نشد).

به هر حال این در واقع نقطه استارت خوبی برای گوشی flagship اندرویدی کمپانی HTC خواهد بود.

در حال حاضر قیمت این دستگاه از آیفون5 ارزانتر است.

این درحالی است که نسخه 16 گیگ آیفون5 با قیمت 529پوند و آیفون5 با حافظه ذخیره سازی بیشتر، که به اندازه همان HTC One می باشد با قیمت 599 پوند به فروش می رسد.

Phones4U هم HTC One را طی قرار داد با اپراتورهای مختلف انگلیس ارائه می کند.

شما می توانید طی قرار داد دو ساله با اپراتور وودافون این دستگاه را قیمت 99 پوند دستگاه را خریداری و 33 پوند در هر ماه پرداخت کنید.

اپراتور Orange این دستگاه را به صورت رایگاهن و با پرداخت 36 پوند در هر ماه ارائه می کند.

به هرحال تلاش HTC برای ارائه این دستگاه در بسیاری از بازارهای جهانی ، این شانس برای شما هم وجود دارد که بتوانید آن را خریداری کنید.


منبع:                                     



یک سری جزئیات جدید از Xperia SP از یک منبع قابل اطمینان به دست ما رسیده است . قبل از این که این جزئیات را برای شما باز گو کنیم لازم است تا اطلاعاتی را که از قبل در مورد این گوشی داشتیم را با هم مرور کنیم :

Xperia SP دارای یک چیپست Qualcomm Snapdragon S4 Pro MSM8960T با پردازنده 2 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی و یک پردازنده گرافیکی Adreno 320 می باشد . صفحه ی 720P هم از ویژگی های بارز این گوشی می باشد .


جزئیات جدیدی که به دست ما رسیده ، چیز هایی را که قبلا به شما گفته بودیم ، همانند صفحه ی 4.6 اینچی را تایید می کند . این اسمارت فون برای 4 طرف خود از آلومینیوم استفاده می کند ، اما پوشش پشت این گوشی پلاستیک می باشد . از ویژگی های دیگر این گوشی ، دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد . ( دارای یک شکاف microSD نیز خواهد بود ) .

چیز جالب دیگری که در مورد این گوشی شنیده ایم ، این است که نوار شفاف این گوشی ، بر خلاف دستگاه های Xperia 2012 ، برای برخی از notification ها ، قابل شخصی سازی خواهد بود .

با وجود این که این گوشی صفحه نمایش کوچکتری نسبت به Xperia ZL دارد ، وزن این گوشی 155 گرم می باشد و تقریبا هم اندازه با Xperia ZL می باشد . انتظار می رود که این اسمارت فون در MWC هفته ی آینده معرفی شود .


منبع :



یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:مشخصات ال جی Optimus F, :: 6:41 ::  نويسنده : Nima

 گوشی جدید از خانواده ال جی

LG Optimus F5 ال جی

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : Nima

اگر تصور می‌کنید همه گوشی‌های یک کمپانی شاهکارند یا همه گوشی‌های یک کمپانی به درد نخور و شکست‌خورده‌اند، سخت در اشتباهید. کمپانی‌های تولید تلفن همراه، در مسیر تولیدات خود، گوشی‌های مختلفی تولید می‌کنند که هر کدام ممکن است به هر دلیلی نکات خوب یا بدی داشته باشند. امروز، بر اساس نظر کاربران سایت جی اس ام و همچنین بازخوردهای کارشناسان، فروشندگان و تعمیرکاران موبایل، یک گوشی درخشان و یک گوشی شرم آور را در هر برند معرفی کنیم. ممکن است گوشی درخشان، بهترین گوشی این شرکت نباشد و گوشی شرم‌آور، لزوما بدترین گوشی یک برند نیست. ما از هر کدام از گوشی‌ها، نکات خوب یا بد را بیرون کشیده‌ایم و به شما نشان داده‌ایم. با ما همراه باشید تا ببینید درخشان‌ها و شرم‌آورهای سامسونگ، سونی، نوکیا، اچ تی سی، ال‌جی و هواوی کدام‌ها هستند.



ادامه مطلب ...


شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 22:57 ::  نويسنده : Nima

امروز قصد داریم دو غول دنیای ویندوزفون یعنی Lumia 920 و  HTC 8X را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

این دو گوشی از جهات بسیار زیادی با یکدیگر یکسان هستند و علت آن نیز سیستم عامل جدید این دو گوشی یعنی Windows Phone 8 است. اما نه تنها در سخت افزار این دو گوشی بلکه در سیستم عامل این دو سوپرفون نیز تفاوت‌هایی وجود دارد که شخصیتی جداگانه را برای آن‌ها به همراه می‌آورد.

 

امروز نمی‌خواهیم این دو گوشی را بررسی کنیم بلکه می‌خواهیم یک مقایسه بین آن‌ها انجام دهیم و در هر کدام از این مقایسه‌ها برنده را نیز اعلام کنیم. پس شروع می‌کنیم.



ادامه مطلب ...


اگرچه صفحه نمایش اکسپریاZ در بررسی های زیادی مورد ستایش قرار گرفته اما متاسفانه همواره این نکته که زاویه دید این صفحه نمایش نسبتا محدود است نیز دوستداران این اسمارت فون را آزار داده است.البته ما در تصاویری که پیش از این در Xperia club قرار دادیم کاملا به کیفیت فوق العاده این صفحه نمایش ایمان آوردیم اما این کیفیت فوق العاده تا زمانی پابرجاست که نگاه شما چندان مایل و از زاویه ها نباشد! این مورد باعث به گوش رسیدن شکایاتی از سوی دوستداران این اسمارت فون شده است و کمپانی سونی که بنظر تا به امروز زاویه دید صفحه نمایش اسمارت فون های خود را جدی نمیگرفته را به تکاپو واداشته تا این مورد را در نسخه نهایی برطرف کند.حالا اما با ویدیو هایی مواجه میشویم که کیفیت جدیدی از صفحه نمایش اکسپریاZ را به نمایش میگذارند و نوید صفحه نمایشی فوق العاده تر از آنچه تصور میکردیم را برای نسخه نهایی این اسمارت فون میدهند.از چندی پیش ما ویدیو های مربوط به اکسپریاZ نسخه اپراتور Docomo را در آپارات قرار دادیم.با توجه به اینکه نسخه اپراتور Docomo هم اکنون برای فروش رسما عرضه شده میتوانیم اکسپریاZ تحت این اپراتور را نسخه نهایی و تکمیل شده این اسمارت فون بدانیم.در صفحه نمایش نسخه Docomo میتوانیم زاویه دید گسترده،عمق بسیار بیشتر رنگ مشکی و کنتراست بسیار بالاتر را مشاهده کنیم.حالا اما وب سایت های اختصاصی سونی همچون Xperiablog و sonyviet نیز به این موضوع که بنظر در اکسپریاZ نسخه نهایی با صفحه نمایش جدیدی مواجه هستیم اشاره کرده اند.اینکه سونی در نسخه نهایی از Ips استفاده کرده باشد یا اینکه همان TFT را با تکنولوژی های اختصاصی خود به این درجه از کیفیت رسانده چندان برای ما تفاوتی ندارد بلکه این مورد که نسخه نهایی اکسپریاZ مشکلی به نام محدودیت زاویه دید ندارد برای ما کافی و باعث خوشحالیست.

در ادامه میتوانید فیلم هایی که مورد استناد ماست را در آپارات مشاهده و یا دانلود نمایید.

http://www.aparat.com/v/wbWz5

http://www.aparat.com/v/h0LN2

http://www.aparat.com/v/F17YD

http://www.aparat.com/v/TPZOg

http://www.aparat.com/v/hEsio

 



شاید سومین کهکشانی سریS سامسونگ بهترین تلفن سال 2012 نباشد.نه در دوربین نه در صفحه نمایش و نه در کیفیت ساخت و خیلی چیزهایی دیگر سامسونگ نتوانسته بهترین را ارائه کند اما وقتی بصورت کلی تری به تمامی ویژگی ها،تمامی نقاط ضعف و قوت این تلفن نگاه کنیم آن را دوست خواهیم داشت.یک گوشی اندرویدی با برنامه های اختصاصی و کیفیت ساخت مطلوب و باتری قدرتمند و ظاهری دلچسب...همه اینها دلایلی برای محبوبیت بی نظیر این تلفن هستند که تا به امروز هم ادامه دارد.از طرفی سونی به عنوان یکی از کمپانی های نامدار از سال 2012 بشکلی جدی وارد رقابت با دو ابر کمپانی مطرح بازار اسمارت فون ها یعنی سامسونگ و اپل شده است.رشد محبوبیت و آمار فروش اسمارت فون های سونی نشانگر درستی برنامه های بخش موبایل این کمپانیست که توانسته در مدتی کوتاه(صد البته به پشتوانه نام بزرگ سونی)سهم قابل توجه ای از این بازار را تصاحب کند.این کمپانی نامدار آسیایی با معرفی اکسپریاZ در ابتدای سال میلادی جدید نشان داده که برای 2013 برنامه های بلند پروازانه ای دارد.چرا که اکسپریاZ از دید عموم و کارشناسان و به گواه تصاویر و ویدیهای موجود و در بررسی ها یک گوشی کاملا با کیفیت(که در رده خود بی نظیر است) با امکانات بسیار خوب و طراحی چشم نواز و باتری قدرتمند می باشد.در حقیقت اکسپریاZ را میتوان اعلام آمادگی سونی برای رقابت با بهترین ها دانست.اگرچه هنوز نسخه نهایی اکسپریاZ از طرف سونی در اختیار کارشناسان قرار نگرفته اما خالی از لطف نیست که در ادامه به تصاویر زیر که مقایسه ای بین اکسپریاZ و کهکشانی نامدار سامسونگ است نگاهی بیاندازیم.



ادامه مطلب ...


نسخه RT ویندوز 8 جدیدترین سیستم‌عامل بکار گرفته شده در تبلت‌هاست که در طی یک سال آینده با مدل‌های متعدد احتمالا رقیب بزرگی برای اندروید و iOS خواهد بود یکی از جدیدترین مدل‌های این خانواده با نام Asus VivoTab RT نزدیک به یک هفته میهمان لابراتوار عصر نوشتن بود که حاصل تست و بررسی آن در این مدت در قالب نخستین ریویوی کامل این تبلت RT در وب فارسی به پیشگاه شما تقدیم می‌شود. ما را در این بحث جذاب همراهی نمایید.

 
asus_vivo_tab_rt_tf600t_01.jpg


ادامه مطلب ...


کمپانی سامسونگ نه تنها درآمد بسیار زیادی را از فروش اسمارت فون های سطح بالای خود -- نظیر گوشی گلکسی اس 3 -- به دست می آورد، بلکه همواره با پوشش دادن بخش های مختلف بازار سعی بر بهره برداری از حداکثر ظرفیت کل بازار اسمارت فون ها نموده است. از این رو اسمارت فون هایی را برای سطوح میانی و پائین بازار نیز تولید می نماید.

در همین راستا سامسونگ در روز 5 فوریه 2013 (17 بهمن 1391) دو اسمارت فون رده پائین جدید را که می توان گفت بازار جوانان را هدف قرار داده اند به خانواده گوشی های گلکسی خود اضافه نمود. این اسمارت فون ها گلکسی فیم (GALAXY Fame) و گلکسی یانگ (GALAXY Young) نام دارند و می توانید جدول مقایسه ویژگی های آنها را در اینجا مشاهده نمائید.

گلکسی فیم از ابعاد و وزن بالاتر، صفحه نمایش بزرگتر، دوربین اصلی بهتر، دوربین ثانویه، امکان ارتباطات NFC و نسخه بلوتوث بالاتر نسبت به گلکسی یانگ برخوردار است ولی RMA کمتری دارد.

هر دوی این گوشی ها به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به آبنبات ژله ای یا Gelly Bean -- مجهزند. برخورداری از پردازنده تک هسته ای یک گیگاهزتری و باطری 1300 میلی آمپرساعتی از دیگر مشخصات مشترک این گوشی ها است.

Samsung Galaxy Young vs. Samsung Galaxy Fame

تصویر بالا: گوشی GALAXY Young (سمت راست) در کنار گوشی GALAXY Fame (سمت چپ)

 



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان